26 Haziran 2009 Cuma

FUTBOLCU PASTASI


GEÇEN HAFTA SONU TESLİM ETTİĞİM SİPARİŞLERDEN BİRİ DAHA. FUTBOLCU PASTASI. ASLINDA TEMANIN BEŞİKTAŞLI OLMASI YETERLİ DEDİLER AMA BEN 11 KADAR DA FUTBOLCU EKLEYİVERDİM. HADİ DEDİM ÇOK İSTEDİKLERİ KUPALARI DA VAR ARTIK .ONU DA EKLEDİM Mİ GÜZEL BİR BEŞİKTAŞLI FUTBOLCU PASTASI OLDU. ARASINI DA DÖRT PAT YAPIP İKİ KATINA BOL ÇİLEK BİR KATINA DA MAT DRAJE FISTIK KOYDUM. ÇOK BEĞENİLDİ HABERİ DE 11 FUTBOLCUYLA UĞRAŞTIĞIMA DEĞDİ DOĞRUSU. ADAMLAR FUTBOLCU HEPSİ HİPERAKTİF DURDUR DURDURABİLİRSEN YERLERİNDE. KALE ÖNÜNDE FAUL OLDU HAKEM SERBEST VURUŞ VERDİ DEDİM DE ZORAKİ SIRALANDILAR.

6 yorum:

  1. Evet, gercekten ilk kez denedim... 2 yil evvel Istanbul`dan hazir seker hamuru almistim, ama kullanamadan bozuldu.... Fakat Seker Hamuru üzerine siz dahil tüm bloklarin SIKI takipcisiyim... Böyle sahane pastalari yapan birinin yorumu benim icin cok önemliydi... Cok tesekkür ediyorum... Beni cesaretlendirdiniz....

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  2. Bizimkilerde Beşiktaşlı.Benim oğlan bayıldı.Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmus canım,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlik çok sevimli olmuş eminim tadıda güzeldir ...sevgi ile kalın..

    YanıtlaSil
  5. muhteşem görünüyor ..ben her pastaya hayran kalıyorum nasıl bukadar ayrıntsıyla uğraşılır diye düşünüyorum:)
    iller arası gönderilebilir mi??bozulmadan gelir mi?

    YanıtlaSil

Special design for Pasta Evim by Mine Seyidoğlu by İMPETUS REKLAM GRAFİKER ÖZLEM