7 Ağustos 2009 Cuma

YAT PASTA



Okullar kapandı benim kuzular Antalya da tatillerini yaptılar ama yetmedi illa da yazlığa gidelim dediler. Naapalım 3 hafta önce kuzu kuzu geldik yazlığa.Temizlikti yerleşmeydi derken Biraz dinlenip siparişlere ara vereyim demiştim ama kıramayacağım harika insanların siparişlerini yazlıktaki kısıtlı malzemelerle yapmaya çalıştım.Neyse ki istediğim gibi oldu .Pastamda beğenilince değmeyin keyfime oturdum balkonuma aldım buz gibi limonatamı Kışın yorgunluğunu yavaş yavaş çıkarıyorum. Resimdeki yat pastada Defne Hanımın doğum günü için iş arkadaşları tarafından sipariş verildi. Defne hanımında deniz ve tekneleri çok sevdiğini öğrenice ne zamandır yapmak için fırsat kolladığım yat pastayı zevkle çalıştım.Defne Hanım'a yeni yaşında sağlık ve mutluluklar diliyorum.

6 yorum:

  1. harika olmuş. elinize sağlık. insan yemeye kıyamaz. (:

    YanıtlaSil
  2. Yeme de yanında yat sözü bundan söylenmiş olsa gerek ellerinize sağlık Hayırlı cumalar :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım ..yazlık yerde daha iyisi can sağlığı ..iyi tatiller diliyorum ..

    YanıtlaSil
  4. minecim tam yaza uygum nefis bir pasta olmuş.ellerine emeğine sağlık.iyi tatiller canım :)

    YanıtlaSil
  5. Ah o yatta bende olsaydım. Açık denizlere dalsaydım.Emeğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşım ne şık konsepte uygun pasta olmuş.Ellerin dert görmesin Mineciğim.

    YanıtlaSil

Special design for Pasta Evim by Mine Seyidoğlu by İMPETUS REKLAM GRAFİKER ÖZLEM