30 Eylül 2009 Çarşamba

YENİ SEZON...

Nihayet sezon bitti, yazlıktan döndük yerleştik ve okulumuza başladık.Blogspottaki tüm olumsuzluklara rağmen arada ekleyebildiğim siparişlerimden sonra blogspot nihayet normale döndü. Bende tüm hızımla hem kendi siparişlerime hem de çalıştığım organizasyon şirketinin siparişlerine geri döndüm. Bu arada Msn'den görüştüğüm Antalya 'da yaşayan sevgili arkadaşım www.pastadantela.blogspot.com Nevinciğimin İstanbul'da olduğunu öğrendim.Bayram öncesi buluşup bir buçuk saatlik zaman da oturup konuştuk dertleştik, bilgilerimizi paylaştık. Az çok msn'deki veya bloğundaki yazılarından Nevin'i tanımıştım ama az tanımışım.İnanılmaz neşeli, sıcak ve güzel bir hatunla karşılaştım.Sanırım İstanbul'da yaşıyor olsaydı paylaşacağımız çok şey olurdu birlikte. Olsun Antalya'da da bir arkadaşımın olması nerelerdesin diye sorması bile yeterli benim için.Nevinciğin güzel sohbetin,paylaşımın ve hep gülen yüzün için teşekkür ederim canım.
Hayat devam ediyor, yeni sezonda her işin başı sağlık diyerek tüm arkadaşlarıma hayırlı kazançlar dileyerek yavaş yavaş pastalarımı yayınlamaya başlıyorum.

3 yorum:

  1. Harikasınız :) Sezona güzel bir enerjiyle giriyorsunuz, her halinizden belli :) Sizi ve paylaşımlarınızı zevkle takip edicem :)
    Bu arada pastadantela Nevin Hanımla tanışmış olmanız da ne güzel, Nevin Hanım da sağolsun tıpkı sizin gibi benim gibi bir acemiye desteğini esirgemeyenlerden :) Bloguma yorum yazılamadığını farkedip beni uyarmıştı mailiyle, burdan tekrar teşekkürler ona da..

    Umarım benim de birgün sizlerle tanışma fırsatım olur :) Sevgiler..Yeni sezon hayırlı olsun tekrar!

    Burcu/pastatika

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel buluşma keşke haberim olsaydı bende katılabilirdim.

    YanıtlaSil
  3. merhaba güzel arkadaşım uzun zaman sonra bloglara neler olmuş diye bakabildim...blogunda benim için yazdığın övgü ve sevgi cümlelerin beni çok mutlu etti ..gönlünün güzelliği yüzüne yansımış... her şey için sana çok teşekkür ederim..bu arada dalgıç pastan da çok güzel arkadaşım ellerine sağlık..sevgi ile kalın...

    YanıtlaSil

Special design for Pasta Evim by Mine Seyidoğlu by İMPETUS REKLAM GRAFİKER ÖZLEM