29 Ekim 2009 Perşembe

BEN10 PASTASI-2




Çocukların çok sevdiği Ben10 pastasını bu kez de Sevgili Sinan için yaptım.Annesi Kristina Hanım Sinan'ın isteğine kayıtsız kalamamış.Beni aradığında Kadıköy'de oturduklarını ve mutlaka bu pastayı istediklerini söyledi.Ben de Sinan için BEN10 pastasını severek çalıştım.Benten figürünün yanına Sinan'ın çok sevdiği şimşek hız figürünü de ekleyince pastamız tamam oldu. Ama asıl en güzeli Kristina Hanımın Sinan'ın Benten pastasıyla olan resmini ve teşekkürlerini gönderdiği e-mailiydi benim için. Bende zarif davranışı için kendisine teşekkür ediyor ve sinan'a mutlu,bol kazançlı ve tabiki sağlık dolu bir yaşam diliyorum, iyi ki doğdun Sinan.

1 yorum:

  1. canım benim ellerin dert görmesin yine süperrr
    bu aralar yogundum gelemedim ziyaretine kusura bakma tatlım
    sevgiler

    YanıtlaSil

Special design for Pasta Evim by Mine Seyidoğlu by İMPETUS REKLAM GRAFİKER ÖZLEM