13 Mart 2010 Cumartesi

KREATIV ÖDÜLÜ


http://www.dideminpastaservisi.blogspot.com/ dan marifetli arkadaşım Didem ve http://www.pastatika.blogspot.com/ dan Sevgili Burcu beni bu ödülü layık görmüş.Her ikisine teşekkür ediyorum.
ÖDÜL ŞARTLARI:
Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
Ödülün logosunu yayınlayın.
7 yaratıcı bloggerı ödüllendirin.
7 bloğun linkini yayınlayın.
Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

Blogger ödülünü verdiğim 7 arkadaşım diye ayırmadan tüm blog yazan arkadaşlarıma gönderiyorum.Emeklerine ve yüreklerine sağlık.

HAKKIMDA 7 İLGİNÇ ŞEY'E GELİNCE

Ertesi güne ne kadar siparişim olursa olsun son dakika siparişlerine asla hayır diyemiyorum.
39 yaşında olamama rağmen hala başımı Anneannemin göğsüne koyup yatarım.
Nescafe'yi çok sevmesemde kokusuna bayılırım.
Çok kolay arkadaşlık kurabilirim.
Kurs hastalığım vardır. Kaç tane sertifikam olduğunu hatırlamıyorum. Bulduğum her kursa giderim.
Eşimin 20 yıldır yapmaktan vazgeçmediği süprizlerine bayılırım.Heran acaba şimdi ne süpriz yapacak diye düşünmek pek zevkli oluyor.
Bazen benim bile şikayetçi olduğum çok hızlı olma halim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Special design for Pasta Evim by Mine Seyidoğlu by İMPETUS REKLAM GRAFİKER ÖZLEM