21 Temmuz 2010 Çarşamba

WINX STELLA PASTASI






Annesinin kuzusu dünyalar güzeli Nehir'in pastasıyla devam ediyorum. Deniz Hanım Nehiri'in doğum günü için günler öncesinden pasta seçimine başlamıştı bile. En sonunda Nehir Winx kızlarından Stellayı çok sevdiği için onda karar kıldı. Pastadaki Stella gerçek olduğu için Nehir'in beğenebileceği en güzel Stellayı almamı rica etti. Neyse ki merkezi bir yerde olmamdan dolayı çok güzel bir Stella buldum Nehir için. Tam da Anneciğinin istediği gibi olan Nehir'in Stella pastasını kurabiyeleriyle beraber Deniz Hanıma teslim ettim.Daha sonra teşekkür mailiyle bana dönüp çok beğendiğini belirten zarif Deniz hanım'a ve gözünün bebeği Nehir'e hep mutlu ve sağlıklı olun dileklerimi iletiyorum.İyi ki doğdun Nehir.

1 yorum:

  1. Arkadaşım pastan harika herzamanki gibi.Ellerin dert görmesin. Birde sana bir şey soracağım. Süt ve süt ürünleri içermeyen bir pandispanya tarifin var mı.Süte allerjisi olan arkadaşımın kızına pasta hazırlayacağım. Sevgiler...

    YanıtlaSil

Special design for Pasta Evim by Mine Seyidoğlu by İMPETUS REKLAM GRAFİKER ÖZLEM