18 Mart 2009 Çarşamba

TATLI YİYELİM TATLI KONUŞALIM...



Eveeeet. Bende nihayet bir blogger oldum.www.pastaevim.com'u genel de siparişlerim için kullanıyorum ve tarif yayınlamıyordum. Bir kaç yorumda da tarif sorulunca bende tarifleri yayınlayabileceğim bir site açıyım diyerek blogger'daki ilk tarifimi yayınlıyorum.Benim şerbetli tatlıların içinde en sevdiğim ve evim de en çok yaptığım tatlılardan biridir şam tatlı.Yapması kolay tadı da güzel oluncan onbeş günde bir yapılıyor bizim evde.Tarife gelince;

1,5 su bardağı yoğurt
1,5 su bardağı şeker
yarım kilo irmik
1 su bardağı un
1 vanilya
1 çay kaşığı karbonat

ŞERBETİ İÇİN;
2,5 su bardağı su
3 su bardağı şeker
yarım limon suyu

Öncelikle irmikle yoğurdu beş dakika kadar karıştırıyorum.Daha sonra diğer malzemeleri de ekleyerek beş dakika daha karıştırıyorum.Tepsi ölçüm Borcam'ın büyük dikdörtgen tepsisi.Cam tepsiyi yağlayıp tüm karışımı kaşık yardımıyla tepsiye yayıyorum.180 Derecede üzeri kızarana kadar pişiriyorum.Kaynatıp beş dakika dinlendirdiğim şerbeti de sıcak tatlının üzerine döküyorum.Herkese afiyet olsun.

1 yorum:

  1. süper olmuş.görüntü muhteşem minecim.ellerine emeğine sağlık.hayırlı cumalar ve güzel bir haftasonu dilerim sevgilerimi bırakıyorum çokkkkk öptüm

    YanıtlaSil

Special design for Pasta Evim by Mine Seyidoğlu by İMPETUS REKLAM GRAFİKER ÖZLEM