5 Aralık 2009 Cumartesi

EEYORE PASTA VE DİĞERLERİ

Henüz yayınlayamadığım pastaların sahiplerinden özür dileyerek iki iki yayınlacağım biriken pasta resimlerini inşallah.
İlki Ahmet Bey'den sevgilisine doğumgünü armağanıydı. Eeyore'nin elinde ki levhadan tutunda yazıların rengine kadar kendisi belirledi pastayı.Daha önce de çalıştığım Eeyorelu pastanın üzerinde küçük değişiklikler yaptık ve bu sevimli pasta çıktı ortaya. Ahmet Bey'in kız arkadaşına mutlu yeni yaşlar diliyorum.


Diğeri ise yan yana masalarda çalışan iki güzel bayan için arkadaşları tarafından sipariş verildi. İstanbul Aydın Üniversitesinde çalışan güzel hanımlara arkadaşları ofis partisiyle güzel bir süpriz yapmak istemişler. Ben de tarif ettikleri kadarıyla figürlerini benzetmeye çalıştım. Rengin Hanım'a ve Esra Hanım'a yeni yaşlarında sağlık , mutluluk ve bol para diliyorum.


Sırasıyla diğer pastalarımı da yayınlamaya devam edeceğim inşallah.

2 yorum:

  1. Canım pastaların çok hoş.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ben bu eşeği çok seviyorum çok sevimli.Eline sağlık Mineciğim

    YanıtlaSil

Special design for Pasta Evim by Mine Seyidoğlu by İMPETUS REKLAM GRAFİKER ÖZLEM