13 Aralık 2009 Pazar

MİM

Didem'in pasta servisi bloğunun sahibi sevgili Didem beni mimlemiş.Çok teşekkür ediyorum ve soruların cevaplarını yazmaya başlıyorum.

En son hangi ülkenin gündemiyle canını sıktın?
Maalesef her daim ülkemin eğitim durumu ve okullardaki başı boşluk canımı sıkıyor.

En son hangi şarkıdan nefret ettin?
İsmail YK'nın hemen her şarkısı

En son hangi fast food türünden nefret ettin?
Hemen hemen hepsini severim.

En son hangi sakatatı yedin?
Kurban bayramı olması sebebiyle ciğer.

En son hangi yerli şarkıyı beğendin?
Sertap Erener 'Açık adres'

En son hangi yabancı sözlü şarkıyı beğendin?
Beyonce 'Single Ladies'

En son hangi yerli filmi beğendin?
Devrim Arabaları

En son hangi kitabı okudun?
Mevlana Mesnevi.

En son hangi bilgisayar oyununu oynadın?
Hiç oynamam.

En son kime ve neye küfrettin?
Küfretmekten ve küfür edenlerden nefret ederim.

En son neden kaçtın (opsionel:koşarakta olabilir)?
Yağmurdan.

En sevdiğin 5 film?
şimdi aklıma gelmiyor.

En sevdiğin 5 yemek?
Kuru dolma, Zeytinyağlı taze fasulye, enginar, Zeytinyağlı yaprak sarması,Mantı tabiiki.

En sevdiğin 5 oyun?
Tombala.

En büyük korkun ne?
Ailemin sağlığına zarar gelmesi

En nefret ettiğin 5 klişe laf?
Tamam bakarız, Hele bi yarın olsun.

2 yorum:

  1. Pastalarina bayiliyorum hepside cok şık ve muhtesem ellerine emeklerine saglik canim.
    simdiden yeni yilini kutlarim. MUTLU YİLLAR.
    SEVGİLERRR.

    YanıtlaSil
  2. pastaların süper olmuş emeğine ve ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil

Special design for Pasta Evim by Mine Seyidoğlu by İMPETUS REKLAM GRAFİKER ÖZLEM