13 Aralık 2009 Pazar

İŞ YERİNE VEDA PASTASI VE KUZULARIMIN PASTASI




Daha önce de Canan Hanım Nişanlandığı zaman arkadaşları ofiste kutlamak için pasta siparişi vermişlerdi. Bu sefer maalesef işyerine veda ettiği için bir pasta sipariş ettiler. İzmir'e Gelin giden Canan Hanım'a mutluluklar diliyorum.


Küçük kızımın ilkokul birinci sınıftan beri ayrılmadığı 5 arkadaşının doğum gününü beraber kutladık bu sene. Aslında hepsinin doğum günleri farklı tarihlerde ama yazlıktı, okuldu derken yapamadığımız doğum günlerini bulduğumuz ilk boş vakitte güzel bir partiyle kutladık arkadaşlarımla.Ben de benim kuzunun fotoğraf albümünden ilkokul birinci sınıfta kutladıkları bir doğum günündeki resimini pastanın üzerine koydum. Şimdi hepsi 9'uncu sınıftalar. O hallerini görünce çok neşeli konuşmalar çıktı ortaya. Çok eğlendik İyi ki varlar .Çok yaşayın evimizin neşeleri.

9 yorum:

  1. Minecim tebrikler her iki pasta da cok guzel olmus canım ellerine saglık.
    Bütün kuzulara mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  2. Bloğuna bayıldım. Pastalar, kurabiyeler inanılmaz renkli ve güzeller.Gelin pastasına bayıldım. Ama kuzularının pastası çok daha güzel ve anlamlı olmuş. Resmi nasıl pastanın üzerine bastın çok merak ettim doğrusu. Bilgi verirsen çok sevinirim. Bu güzel paylaşımlarının devamını dilerim.Takip listeme alındın bile :)

    YanıtlaSil
  3. Canım pastalar harika.Kuzucukları kutlarım.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Aaa ben 6 sene tebdeydim tanıyormuyum acaba

    YanıtlaSil
  5. Süpermiş desene Canan hanımı anımsayamadım canım ama Ayşe'yi anımsıyorum sevgilerimi ilet emi :)

    YanıtlaSil
  6. Eline sağlık Mineciğim.Her iki pastanda çok başarılı çocuklar nasılda mutlu olmuştur.Seneler önceki hallerini karşılarında görünce.

    YanıtlaSil
  7. insan yemeye kıyamaz yaa..

    YanıtlaSil
  8. sorma minecim,çok zormuş büyük pasta yapmak. sevgiler,

    YanıtlaSil
  9. Hepsi birbirinden başarılı ellerinize sağlık, özellikle gelindeki modellemeye bayıldım saçları, yüzü harika olmuş!

    YanıtlaSil

Special design for Pasta Evim by Mine Seyidoğlu by İMPETUS REKLAM GRAFİKER ÖZLEM